ojojoj

Skrivit den 2010-03-29 , klockan 20:56:57
ber om ursäkt för min dåliga uppdatering
men ni som vet va ja haft för mig har nog förstående, ni andra får la va sura då:)
nej ja skojja bara.
jag har flyttat, iaf tillfälligt till en annan tvåa
och om en månad bär det av till 3an!
3an är: 900kr billigare än 2an, närmre stan,
"granne" med emma och coop
och sofia då hon är hemma å hälsar på
(Dvs granne med hennes föräldrar)

amanda sover jättebra i lya lägenheten,
vilket ja var orolig för!
hon skringer runt runt runt och runt
och tycker de är tokroligt med ett nytt ställe tror jag!:D


idag har vi haft middagsbesök också!
av grannen Emma L, adam och hennes syster Hanna
ville prova nått nytt så dom fick vara provkaniner:P
blev kyckling i en sås på grädde, passionsfrukt, lite salt och lite soya
(och redning för att få rätt konsistens)
och det serverades med färsk band-pasta

Underbart gott!
tyckte vi allihopa,
adam och amanda åt en massa!
alltid lika roligt att se att barnen tycker om all mat jag lagat
HITTILS!:D
jag som är toksåld på tacos,
tro bara jag bjudit emma och hannah på tacos en gång faktiskt,
då i form av soppa, tacosoppa, MUMS!
men detta var goodare!:D

summa summarum:
Passionsfrukt är en gudomlig sak att använda i matlagning!

liten sover sen en halvtimme tillbaka ungefär
så jag ska sova jag med!:)

nattinatt

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: