okej.

Skrivit den 2010-03-19 , klockan 02:22:19
nu äre längesedan, sooorry!
men dagarna har sprungit iväg!:)

Onsdag!
ja.. dagen började med att jag vaknade halv 12!
amanda sov från halv 9 på kvällen tills ja väckte henne kvarti 12!
detta kändes helt fantastiskt!
dagen gick därmed rätt fort
och klockan blev hux flux 6 och pappa kom och skulle passa amanda
medan jag och emma åkte och tränade en timme!
det är verkliogen inte meningen att vi ska köra baspass,
vi har gått nu på 2 tider med baspass
och det har slutat med att det blivit medel pga sjukdom och felläsning pga sportlov!
nästa vecka blir det måndag och onsdag!
bägge dessa baspass, eller ett bas/puls-pass.
få se om de blir nå bas?:D
träningsvärken är iaf otroligt skön och öskön på samma gång.
gillar de starkt!

sen damp mina uggs jag beställde den 20jan(och avbeställde igen då jag köpte mina beiga)
men va faan ja vill inte!
dessa är svarta, ca 2-3cm högre i skaftet,
dessa är Australian UGGS
fanskap, så ofantligt sköna!
får fundera på hur ja ska gö,
beslutsångesten är ett faktum!

Idag:
dagen började vid halv 11 ungefär då amanda slog upp sina små blå
(eller ja, hon vaknade vid halv 8 och käkade välling och somnade sedan om igen)
vi har bara varit hemma hela dagen och slappat och busat
slängt ner alla amandas försmå klä'der i en stor sopsäck,
någon som är intresserad? Flick-kläder strl 50-68!:)
säljes billigt!:P

det blev också bestämt en "mamma-kväll" imorrn,
med god mat, god dricka och en massa dans ute på byn,
AWSOME!
så amanda ska sova hos sin favorit, mormor!:)
sen blire upp tidigt på lördag!
Bytardag i älandsbro och jag ska dit!:D
för min egen, systers och för annelie
syster vill ha en barn-friluftsryggsäck(en sån med "inbyggd" pall)
och en "stol-på-bord":)
och annelie ville att jag skulle kolla efter ett par galonbyxor till L
(själkvklart gör ja de för min räddare i nöden!:D)
känns dock inge lockande just nu att kliva upp halv 8,
men va faan, lätt värt de!!:D

för er som har mig på FB måste nästan också gå in och kolla på filmen ja lagt upp på amanda,
my dancing queen!:D
hon är fiö. helt besatt av Lagy Gaga- Bad romance!
fina grejjer de!:D

och jag, va gör jag vaken nu?
kan inte somna, ha för mycke å gö/tänka på:D
när ja ha för mycke å gö hamnar ja ist i nån sorts koma(som E så fint uttryckte sig)
då man ist bara tittar och tänker på allt man behöver göra men inte gör ett skit!:D
ne om man skulle ta sig i kragen?:D
sen då ja inte kunde sova så tvättar jag en(läs 3) maskiner också,
behöver ha lite valmöjligheter tills imorrn
även om jag redan nu känner på mig va ja ska ha :D

ne nu blev de långt!
have a good one!

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: