stan och lunch

Skrivit den 2010-03-16 , klockan 15:03:04
Jajjemen
vi var på stan idag med marina och hampus
blev lunch på stora pojken
sen sprang vi runt i "alla" affärer
(för så många finns de ju inte!)
hittade regnställ till amanda
men avvaktar då vi ska åka på birsta på fredag jag och marina.
kan ju finnas nå på cubus eller kapahl,
det vet man ju aldrig!:)



Dagens impulsköp:

ett par tokfina jeans till amanda med hängslen
sen två par leggings till henne med.
och så unnade jag mig själv ett par skor på halva priset!
AWSOME!

nu medans liten sover ska jag fixa iordning tacosoppa
så den är "färdigkokad" till middagen
eller om ja skulle ta mammas erbjudande och gå dit och äta middag..
hmm.. måste funderas på!

have a good one!:)

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: