Tisdag!

Skrivit den 2010-03-23 , klockan 21:55:39
idag skulle vi ner och uträtta lite ärenden
men amanda var fortfarande lite hängig efter sprutan igår
så vi bestämde oss för att stanna hemma idag
så hon sov mest hela dagen.
vaknade 9 efter att ha sovit sedan 8 igårkväll,
åt välling och somnade om till strax innan 11
var vaken till strax efter 12 och sov sedan vidare till kvart i 2.
var vaken en stund (till typ kvart över 3 då hon åt tidig middag)
men ville sova igen så hon sov till strax efter att alexandra kommit på besök
vilket var strax efter 4
och sen fick jag nästan tvinga henne att vara vaken till halv 8
lillfisen min
ingen feber sen imorse iaf
så imorrn ska de nog va full fart på henne :)

ja, alexandra kom förbi vid 4
och jag fick äran att bjuda henne på tacosoppa
underbart gott vart de och de tyckte både alexandra och amanda som även fick smaka en liten sked
men istället åt macka med ost som hon petade bort och inte ville ha:D

amanda fick även käka pannkaka igår, de var ingen hit!
öppnade en fruktburk och hade på och då gick lite ner
men de var ingen favorit!
det enda hon spottat ut någonsin!:D
(HITTILS!:D)

ne,nu ska jag diska lite
sen ska ja krypa ner under täcket,
för de senaste dagarna ha jag somnat i rimlig tid!
sovit ordentligt!:D asbra!:D

have a good one!
imorrn blire stan med alexandra och uträtta mina/våra ärenden!:D

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: