UTMANAD!

Skrivit den 2010-03-07 , klockan 21:51:08
Så här går det till...

-Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.

-Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt 
ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn.

-Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


6 speciella saker om mig:

1. Jag tycker om att bli rädd, sitter därför gärna och tittar på skräckfilmer själv i mörkret:D
2. Jag är barnsligt förtjust i att gå barfota på helt asfalt eller sand
3. Jag tycker om att klippa mitt och andras hår, kanske skulle satsa på frisör?:P
4. Jag skulle, om alla ville, gärna bo i ett kollektiv med alla mina vänner och deras barn :D
5. Jag pratar gärna lite för mycket:P
6. En hel dag hemma i lägenheten är inge bra för mig för ja behöver komma ut och se andra människor!:D
Jag utmanar

Annelie Jonsson
Sofia Engman
Josefin Eurenius
Therese Nordin
Alexandra Nilsson
Sara Eurenius
Jag blev utmanad av Marika Grundel

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: