wiiie

Skrivit den 2010-03-08 , klockan 00:51:06
som jag skrev i tidigare inlägg ska ja träna med marina och emma!
blev på tisdag ist!
sen ska nog jag och marina även gå på onsdag!:D
hoppas hoppas hoppas:D

allt är verkligen underbart just nu!
måste börja slänga en massa skräp nu också:D

fått iväg det fula furu-hylla/vitrinskåpet idag med!
mindre att  släpa och skräpa!
och sen lite extra cash att köpa nytt för är INTE helt fel!:D
ska nu bara knäppa bilder på alla amandas för små kläder
och på min gamla Teutonia kombivagn
som ska säljas iväg också!
är det nån som är intresserad av något av detta är det bara tt höra av sig!
flick-kläder från strl 50 till 68
och som sagt, en beige/svart teutonia kombivagn:D
vill ni se nå bilder är det bara att fråga så kan jag maila:)
billigt billigt billigt är bara förnamnet:P

ne som sagt, allt känns så himla underbart nu,
det bara spitter i hela kroppen:D

sämre blire inte av att de ska bli plusgrader och sol imorrn!
har svårt att somna
men jag måste nog försöka!:D
långprommis är planen imorrn!
någon som vill hänga på? det är bara att höra av sig:)



Haaaaaave a good one!
(I Will!;)

Påhitt
Skrivare: Tant Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som har tävlat/ redan tävlar hos mig att jag nu dratt i gång en ny kulig en..



http://uj76.blogspot.com/2010/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_08.html



..med chans att vinna presentkort från en finfin barnbutik! =)

2010-03-08 Klockan 12:27:59
Blogg http://uj76.blogspot.com

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: