BIRSTA!

Skrivit den 2010-05-03 , klockan 09:51:28
jajjemen idag blire birsta!
med besteste Alexandra och Amanda ofc!
måste inhandla "tyg-häng-hyllor" till hänggarderoberna
då det bara finns en garderob i lägenheten med hyllplan(störande!!!)
och nej det går inte med en sån där med backar då det även är en skohylla i garderoberna
ja, sånt som var ordinarie i sånnahär gamla hus
men de är lugnt, de går nog bra såhär också!
ska även se om jag ska köpa en(två?) expidithyllor
får se vad som får plats i bilen
sen också korgar att ha på hyllplanen för förvaring
måste även ha nån lilllampa till amandas sovrum!:)
jag längtar verkligen tills vi kommit iordning ordentligt!
det tar nog lite tid men tillslut så!

blir kanske grillat till middag också
jag hoppas på det, måse bara ta fram köttet!:D

lillasyster har ju flyttat upp hit igen
efter en tid i norrtälje och dom kommer hit idag med
så man kanske hinner träffa dom en sväng också?
var så otroligt längesedan ja träffade dom
viktor lär ju vara hur stor som helst!
(ett halvår äldre än amanda btw!)

men ne, nu så ska jag göra mig iordning,
väcka amanda som sover förmiddagsluren
äta nått mellanmål ska hon göra också sen så drar vi vidare!:D

måste även tilllägga att jag älskar mitt kök!
det är precis som jag vill ha det!
eller skulle de inte va fint me en LACK-hylla ovanför köksbordet?
tål att funderas på!:D

I love it!
have a good one!

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: