ensamdag

Skrivit den 2010-05-09 , klockan 18:51:09
japp. amanda for med pappa till lillasyster m fam. i förmiddags för att ja skulle få vila,
var väl främst skallen som behövde vila
då jag inte kunnat legat stilla har jag suttit på golvet
och inte anstängt mig nämdvärt och skruvat ihop diverse möbler.
en expedithylla och ett skrivbord, 8 "kasettlådor" att ha i expedithyllan
och anv den som en byrå, riktigt nöjd måste jag säga!
syster ville ha mitt gamla köksbord i stugan så ja, de blev ja av med imorse så de fanns lite plats
så nu är ett av stressmomenten över iaf,
sovrummet är nästan klart nu
lite mer kläder och diverse som ska packas upp
och 4 flyttkartonger med bland annat champange-glas, foton, småprylar
som kommer gå fort å packa upp bara jag börjar.
men först måste ja få upp alla möbler.

sjukdomen är btw lika illa idag som igår,
for på vårdcentralen vid 3 idag och kom därifrån med en pencillinkur
känns skönt att de faktiskt var ngt man kunde "bota"!

ne nu ska ja ta en powernap och se om ja orkar ge mig på expedithylla nummer 2
innan amanda kommer hem.

Have a good one!
/Emma - Mentalt uppladdad

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: