flerdagsuppdatering nr1: Måndag

Skrivit den 2010-05-05 , klockan 23:21:32
Ja. i måndags va vi ju på IKEA och BC
handlade en massa nödvändigt till lägenheten och lite till mig själv och amanda
några leksaker till barnet, bollar som hon kastar runt hela lägenheten
och ett litet piano med föreställande djurläten,
men många av djuren låter inte som irl vilket roar mig en del
den blev väldans poppis iaf!

till lägenheten blev de  en "stång" som man kan hänga krokar och grejjer på ovanför diskbänken, BEHÖVLIGT!
en "Tjusig" vit hatthylla, lite plastlådor då ja vill slänga ut dom jag har, så ofrächa efter ett års användning :P
(alltså sånna plastlådor man förvarar mat i osv)
en lampa till amanda rum, en kabel till parabolen som ska upp,
"hänghyllor" till garderoben i amandas rum(beskrivna i tidigare inlägg)
2 koftor, en klänning och en tunika/klänning hittade ja till mig själv!
en mascara fick hänga med hem också då den jag har börjar ta slut.
lite barnsäkerhetsgrejjer till köket då amanda NU FÖRST börjat intressera sig för skåp/lådor
så de var verkligen behövligt!
EXPEDIT-hyllorna får vänta, fick inte plats i bilen
Men mamma ska ner, troligen imorrn, och köpa skrivbordsskivor
så då ska pappa passa amanda så ska vi åka ner å inhandla de
då inte de får plats mer än 2 pers i bilen då man behöver fälla ner baksätena.

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: