flerdagsuppdatering nr 2: Tisdag

Skrivit den 2010-05-05 , klockan 23:27:08
Igår, IGÅR hade jag en otroligt trevlig dag/eftermiddag/kväll!
eller ja, dagen va väl inge speciell eg, amanda å ja lekte på,
hon är lite piggare nu, men inte alls bra!
klockan 4 gick vi ner på coop och mötte upp alexandra
så handlade vi lite grejjer till middagen
vi skulle grilla men de började hagla...
så vi bestämde oss för att grilla de marinerade köttet i min underbara varmluftsugn,
på galler med en långpanna under.
och FY FAN va gott köttet blev!
har nog aldrig ätit saftigare kött!
sen mitt i maten så kom mamma, syster och viktor förbi.
fikade lite och då dom gick så la sig amanda
och jag och alexandra satt oss på balkongen och delade på en flaska vin
pratade en himla massa
efter en stund ute blev de lite kyligt så vi förflyttade oss in i vardagsrummet
grannen började spela hög musik med en jävla massa bas
(JA, på en tisdag)
men som tur va vakna inte amanda av de iaf.


Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: