flerdagsuppdatering nr 3: Onsdag

Skrivit den 2010-05-05 , klockan 23:34:53
Idag ha vi inte gjort ett dugg faktiskt,
amanda ha inte vart nå pigg alls sovit istortsett hela dagen.
vaknade vid 9 åt lite frukost somnade om igen vid halv 11 och sov till strax innan 3
åt en flaska välling
då fast föda inte går ner alls,
har börjat få ont i halsen och bli förkyld igen jag med
så ha hon en bråkdel av så ont i halsen som ja förstår jag henne!
men flytaande går ner iaf så smooties, välling och drikki har hon ätit de senaste 4-5 dagarna
alla dom olika för att få lite variation.
lite bröd har fått slinka ner då och då också men inte alls mycket
lilltjejen min får ta å bli frisk nu tycker jag!:(

ja hon somnade igen vid halv 5 och sov till halv 7.
då kom pappa förbi och hälsade på en stund
sen klockan 8 trodde ja hon sklulle somna stående så då vare bara att lägga henne i sängen igen.:/
Hoppas hon är piggare imorrn!
eller åtminstånde att ögonflussen är borta, märks verkligen på henne hur jobbigt hon tycker de är
och ja förstår henne..
att varje gång hon vaknar att knappt kunna öppna ögonen
och sen att de rinner gul gegga ur ögonen konstant annars.
usch usch!

ne nu ska ja krypa till kojs,
ringa tess en snabbis först bara.
have a good one!

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: