Gjort idag?

Skrivit den 2010-05-24 , klockan 21:31:25
Ja.. fick sovmorgon
(fast då var jag vaken inatt med liten IOFS)
vi gick på stan en sväng me anna högberg,
hittade lite handkrämer och ansiktsrengöring
och ytterligare ett par vita shorts till amanda, kan man eg ha för många?:P

då vi gick hem gcik vi in på lidl och handla lite grönsaker och blåbär(?!)
dom såg så goda ut så jag blev tvungen, ynka 10 spänn lixom..:P
och iomd ha ja nog hittat det bästa mot sötsuget!
söta, stora och sjukt goda va dom!
en favorit!

Emma och adam var här och åt middag
sen gick vi ut på gräset och lekte en massa,
eller inte amanda hon va mest rädd för gräset:P
asfalt, grus och sand går bra, men INTE gräs..:P
tur vi ha en hel baksida full med gräs så de är bara att vänja sig :D

så nu ikväll blire lugnt,
blåbär, en film sen somna!:)
liten har suttit och pratat på i sin säng sen strax innan 8
(dvs hon sover inte ÄN)
men hon verkar ha de bra där inne :P

måste även inflika att ja tycker att om man lånar sin grannes grill..
framförallt utan att fråga, att man iaf rengör gallret!
så de va dagens irritation..
har btw suttit och skrubbat rent det i duschen ikväll..
nu får de stå inne hos mig tills jag ska grilla, så de håller sig rent...


have a good one

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: