jaha ja..

Skrivit den 2010-05-02 , klockan 12:46:38
lite länge sedan sist nu igen men jag har varit för less för att sklriva.
less för att vi inte fått komma in i 3an och less på att leva i ett kaos av flyttlådor.
men nu, NU har vi flyttat!
i veckan har vi renoverat vardagsrummet 
och nu äre bara lite smågrejjer som vi ska måla nån helg framöver
måste på ikea och handla lite grejjer också,
får se när de blir!
innan vi kommit iordning ordentligty får ni inte se några bilder
utan ni får ha lite tålamod:)

amanda är sjuk,
förkylning, ögonfluss och feber som kommer och går
så hon är inte så glad!
sov väldit bra inatt ändå,
flyttarna har inte påverkat henne någonting direkt
inte märkbart iaf!

sen nu ska amandas dop börja planeras!
(ja, jag vet! men bättre sent än aldrig?)
jag ville ha ett sommardop och förra sommarn blev de aldrig av
så de får bli nu i sommar ist!
tänkt datum är 17 juli,
inbjudningar kommer till dom som förtjänar det
(dvs INTE till er där nere i Nolby!)

i övrigt är jag rätt less på lögner
ärlighet varar alltid längst!
så nu klipper jag alla band till lögner och svek
och focuserar på personer som förtjänar det.

Nu ska jag fixa lite lunch
och väcka sjuklingen så hon får i sig att äta
sen blire en prommenad ner till coop
och middagsbesök av pappa!

have a good one!

Påhitt
Skrivare: Sofie

Spännande med flytt. Hoppas ni kommer trivas bra! Vore kul om vi kunde ses snart, blir alltför sällan nu!

2010-05-02 Klockan 19:58:12

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: