Nyttigheter

Skrivit den 2010-05-27 , klockan 20:07:00
ja, har fått nån mani på nyttiga grejjer
igår åt jag 4 mål mat, frukost lunch, mellanmål och middag.
känndes lixom bra,
vet inte när jag gjorde de sist,
ett år sen kanske?
så idag blev det detsamma
köpte även oatlys havredryck, müsli, hälsofil och "skogaholmisar"
mitt nya favoritmellanmål är philadelphias getost och soltorkade tomater
på brödet "skogaholmisar" med en skinkskiva ovanpå
och ett glas oatly havredryck.
till frukost hädanefter blire hälsofil och müsli
sen ska ja också försöka klämma i mig lunch och middag varje dag.
och efter vårruset har verkligen viljan att träna kommit tillbaka på riktigt!
idag blev de en långprommis innanvi mötte upp pappa som skulle med en sväng på stan
gjorde en linsundersökning, köpte morsdagspresent och sen tog vi oss en fika med :)
(okej, lite onyttigt där)

sen måste jag även nämna gårdagen!
jag och emma(och barnen såklart)
gick ner på coop och handla lite, gick en kortisprommenad
sen gick vi hem hit och åt mellanmål allihopa.
amanda fick lägga sig och vila en stund
så då gick vi ut i de fina vädret och lekte lite med adam!
sen gick vi in å väckte amanda lagon till middagen blev klar
sen så gick vi ut på bakgården igen och åt middag ute i solen.
lekte lite till ute i solen
sen va emma och adam tvungna att gå hem och sova!

2 helsköna dagar ha de vart iaf!
jag känner mig full av energi på dagarna och är trött på kvällen!
kan det vara koständringarna som visar sig så fort?
ja, kanske!

sen idag, IDAG kom världens bästa marika hem!!!
så vi ska ses imorgon!
oh va ja längtar,
amanda med, även om hon inte själv vet om det :P

ne nu sk aja krypa till kojs,
Ja, jag vet, klockan är bara 8!
liten har sovit typ en timme nu då hon la sig tidigare än vanligt idag
pga obefintligt med sömn idag på dan:P

Haaave a good one

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: