pigg igen

Skrivit den 2010-05-22 , klockan 21:02:28
ja, pigg, men fortf sjuk.
mamma hade amanda inatt så ja fick sova
då amanda i 2 veckor vaknat ett flertal gånger per natt och skrikit i timmar
usch så trött ja va igår(och innan de)
dom var också iväg till mormor idag över dan/eftermiddan
så jag har fått en massa gjort här hemma!
packat upp de sista, lagt in alla kläder i garderoberna
rensat bort för små kläder
tvättat en massa, vårstädat hela lägenheten
eller ja, eg bara storstädat
men vi kan kalla de vårstädning för att de låter lite bättre!:P

tänkte även bjuda på några bilder

Amanda de senaste dagarna:

- I nya shortsen - i regnkläderna - Krulltotten - På Hornöberget -

Lägenhetsbilder



Köket
(Inte Uppsatt: Hyllplan i rostfrittstål ovanför bordet och gardiner)


Vardagsrummet
(Inte uppsatt: "väggdekorationer", Gardiner)
(Saknas: En ny tv , mediabänk och fler blommor)

Sovrummen knäpper jag imorrn då amanda är vaken ocvh jag bäddat nya lakan i sängen:D

Måste ju även lägga upp bilder ifrån utflykten till hornöberget i veckan!

Alexandra


Amanda


En del av fikat vi jhade med oss
mer som fanns var:
Grillad kyckling, bananer, kakor
smoothies, fruktdryck till amanda
säkert nå annat också:D

nu ska jag ta upp den sista tvätten ur källarn!
Have a good one!

Påhitt
Skrivare: MammaTessan

Vad söt hon är.

Låter inte bra att hon vaknar på nätterna sådär.

Vet du vad det kan bero på?

Hur gammal var Amanda när hon vägrade sova på nätterna?

Minns att du skrev om det och att du inte fick sova.

Joline har nämligen varit väldigt tjurig när hon ska sova nu på senaste.

2010-05-22 Klockan 21:52:07
Blogg http://tjn.blogg.se/
Skrivare: MammaTessan

Sv: Okej, men der är öite långt till härnösand.

Dom kostar bara 150kr på Ö&B Men dom var slut igår när jag var där. :P



Är det en ny lägenhet?

2010-05-23 Klockan 08:11:24
Blogg http://tjn.blogg.se/

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: