rekord?

Skrivit den 2010-05-25 , klockan 14:41:09
Ja.. som ja skrev igårkväll vid halv 10 så låg amanda å filosoferade i sin säng fortf.
vi 10 blev de tyst!
jag somnade lite för sent
vaknade utvilad imorse(går att diskutera om de va morgon)
titta på klockan och fick en smärre chock
klockan var kvart i 12!!!
fick lite småpanik då amanda inte gnällt EN gång inatt så ja sprang in på hennes rum
och där satt hon mitt i sängen och lekte me sin nalle
sötungen min lät mig sova ut!<3

men så enda sen hon vakna
har hon varit GLAD
härjat på och busat en massa,
när va hon såhär glad i flera timmar senast?
de vet ja inte ens!!

helt underbart!
underbar start på dagen måste jag säga!
så nu klockan 5 bär de av till sundsvall utan liten som ska vara hemma med pappa/morfar
så ska ja gå vårruset :D
tanken var med marina men hon kunde inte ordna någon barnvakt
så jag hittade en annan vän att gå med, evelyn:D

ne nu ska ja göra mir iordning,
liten sover, Igen(?!)
sen så blire lite farande hit och dit innan de bär av mot "storstan"

kriver kanske nå mer ikväll då ja kommer hem :))

Have a good one!!

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: