sjukdom

Skrivit den 2010-05-08 , klockan 17:40:01
har verkligen noll ork
trodde ja mådde dåligt då ja hade svininfluensan
men va fan jämfört med nu mådde ja bra då!
Feber, ont i halsen, ont i öron och bihålor
en sjuk jävla hosta, dödens förkylning, ögonfluss
ont i hela kroppen, förbannad huvudvärk
och på det en dotter som bara gnäller/skriker/grinar konstant,
vaknar hela tiden på nätterna och vägrar somna om.
jag orkar fan inte!
jag orkar knappt ta mig ur sängen,
ännu mindre bära runt henne
hon är istortsett frisk nu så hon vill ju ut, springa runt
men ja orkar fan inte
laga mat finns inte ens i min vokabulär
är väl då tur att amanda slutat äta fast föda
nån joggolino går ner ibland, drikki,
smoothies och välling är vad hon lever på
själv lever ja väl mer eller mindre på luft och nyponsoppa

sen äre ännu mer kaos här hemma..
köpt en massa nya möbler som bara står i kartonger
bland alla gamla möbler som ska slängas
som ingen kan slänga för att soptippen inte är öppen
vilket innebär att ja inte kommer få mer ordning förrän tidigast nästa helg
om ens då.
för hallen måste målas innan hatthyllan kan sättas upp
när de ska finnas nån tid till de ha ja ingen aning om
vi tar de väl i september nån gång.
eller så skiter vi fullständigt i de känns de som

jag är så sjukt less just nu
på kaos, sjukdom, sömnlöshet.
kan nån bara ta barnet så jag får vila en timme?

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: