Tidsfördriv medan liten sover bort hela dagarna

Skrivit den 2010-05-06 , klockan 15:22:44
1. Hur gammal är du om fem år? 28
2. Vem var den sista du träffade? Amanda
3. Hur lång är du? 169,5 (halvan är viktig)
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Wallander - Arvet
5. Vem ringde senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Hallu!, är du vaken?" till Tess
7. Vad är helgens planer? Birsta med mamma imorrn eftermiddag/kväll, lördag äre hemligheter på G och sen blire slappdag på söndag
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Oj, jag ringer och smsar lika mycke tror jag, föredrar nog att ringa
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Lyckligt Skilda sedan 16 år tillbaka
10. När såg du senast din mamma och pappa? mamma i förrgår och pappa igår
11. Vilken ögonfärg har du? supergröna

12. När vaknade du idag? 10,15 väckte lillskiten mig
13. Har du någon gång hittat en katt? vilken konstig fråga, hittat et katt?
14. Vilken är din favoritplats? varsomhelst ute bara de är sol(och varmt!)
15. Vilken plats föredrar du minst? Hissar/trånga utrymmet i övrigt.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning, troligen befinner jag mig på en trevlig plats
17. Vad skrämde dig om natten som barn? framförallt mina porslindockor och ett gosedjur i form av en boll(Det sistnämda efter att jag och magda sett critters)
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? Alexandra!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nejnej!!!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? tshirt och shorts
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3
23. Hur många landskap har du bott i? Ångermanland, medelpad och göteborg(vilket landskap ligger det i? geografi=inte min grej
24. Har du någon gång spytt på någon? Ja,då jag var barn och åksjuk typ:P inte på senare år vad jag vet iaf
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? BARFOTA!!
26. Är du social? Ohja, lite för social kan nog många tycka
27. Vilken är din favoritglass? Piggelin!
28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? skaffa körkort, skaffa mig en fin bil, Köpa en stor fin 4a, betala av studielån.(i första hand sen får man se vad som händer om det blir över:P)
29. Tycker du om kinamat? Nej, NEJ! eller.. friterad kycklig är väl ok, men generellt sätt, NEJ!
30. Tycker du om kaffe? Nej, jag förstår inte hur folk kan dricka de.
31. Vad dricker du till frukost? Oboy eller mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? över hela sängen!
33. Kan du spela poker? Japp.
34. Tycker du om att mysa? Självfallet
35. Är du beroendemänniska? Tv-serier är mitt största beroende. spela ingen roll om de är bra eller dåligt, jag MÅSTE se:P
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, ett par st(5 för å va exakt)
37. Vill du ha barn? inte fler än amanda
38. Kan du några andra språk än svenska? mycke bra engelska, lite franska, lite teckenspråk.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope! tagit mig till sjukan på egen hand :P
40. Föredrar du havet eller en pool? En pool vid havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Amanda
42. Äger du dyrbara smycken? Näe.
43. Har du någon gång testat narkotika? skulle aldrig få för mig dylikt
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en alvedon
45. Vem är den roligaste människan du känner? kan inte välja, Majken, alex, tess å sofia
46. Välj ett ärr på din kropp? ETT? nej, snarare 273
47. Vad har du för ringsignal? "Old Phone"
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten?inte jag. mamma å pappa kanske har?
49. Flirtar du mycket? nja, inte direkt
50. Vart togs din profilbild? profilbild? har ingen här. på FB på fest hos alex
51. Kan du byta olja på bilen? aldrig provat, men försöker ja så klarar jag de säkert
52. Har du fått fortkörningsböter? inget körkort så de blir svårt
53. Vilken var den senaste boken du läste? Till dess din vrede upphör (SJUKT bra BTW!)
54. Läser du dagstidningen? ibland skummar jag igenom den på nätet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? njaa
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? the Voice (I Love My iPHONE!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? en shoppinglista på coop
59. När var du i kyrkan senast? då min brorson döptes i nov(?) 2008
60. Vilka personer utmanar du: dom som känner sig uttråkade

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: