Dagen.

Skrivit den 2010-10-18 , klockan 18:27:17
inte mycket har hänt sen sist.
dagen har gått i feberns tecken
och natten gick i hostans.
Varit bra nu på eftermiddagen
så jag hoppas på en lugn natt:)

Igår så bakade jag.
ja, sist var nog när amanda fyllde ett,
skemmes!

det blev iaf en Chokladtryffel-rulltårta
som jag hittade i en tidning :D
då jag aldrig gjort rulltårta tidigare följde jag receptet till punkt och pricka!
det enda ja känner mig missnöjd med var att jag inte anv annat än mörk choklad
eller smaksatte den lite
tycker att mörk choklad är lite för besk för min smak
men man lär sig ju nått nytt iaf :P
Go var den hursomhelst :D

Amanda har precis somnat
och jag ska sätta igång och städa lite i köket
(och i alla andra rum)
för nu ikväll har jag orken till det känner jag,
SKÖNT!

jo just de, har fått reda på att vi ska få vardagsrumsfönstren bytta
....i November....
känns väl som en bra månad att byta fönster i,
rent spontant, nej!

ja, ne gott folk.
Have a good one
underverket:P

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: