dagen

Skrivit den 2010-10-10 , klockan 23:22:11
ja den har väl gått från dimma
till dimma, till solsken på eftermiddan..
ungefär som vädret.
gått som en zombie hela dagen
amanda tyckte det var lägligt att kliva upp 5 imorse,
det måste jag då påstå att DET tyckte då inte jag!

men men.
efter lite och ingen sömn typ
har vi lekt runt i sovkläderna hela förmiddagen/dagen/eftermiddagen.
lagom till 3 så skulle vi gå på affärn med sofia
så då kom jag ur morgomrocken för första gången sen i fredags.
BRA EMMA.
det tog dock mycke kraft..

så eftermiddag/kväll har bestått av middag med trevligt folk
(med folk innebär Amanda, sofia och fredrik)

då fredrik pös hem
så satt jag och sofia igång en film.
kärleksrulle OFC..
efter filmen gick sofia hem till sig
och kvar sitter jag här i mörkret
ja jag säger mörker för det är kolsvart..
min taklampa gick sönder idag
och nu för nån minut sen gick även skrivbordslampan sönder..


det är efter kärleksfilmer med lyckliga slut
som man verkligen kommer underfund med ensamheten
hur mycket man saknar någon...
eller dig, jag saknar dig..

Imorrn äre jobb
så då är det bara att bita ihop och se glad ut igen..

ne men sov gott folket.
ska försöka få mig nån sömn inatt med.
väckarn står trots allt på 05,00
jag saknar att "få" skriva; hej söt och att jag saknar dig,
jag vill som prata, men jag vet inte om vad längre

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: