...

Skrivit den 2010-10-09 , klockan 15:28:44
idag är en sån där allmän "ventilationsdag"
känner verkligen inte att jag orkar nånting,
fysiskt ja, men psykiskt, nej.
känner mig slutkörd
no more supermom..

skulle behöva:
*städa
*vika tvätt
*komma ur morgonrocken
*laga middag
*betée mig som en människa ist för en zombie

går som på rutin, kliver upp, ger amanda frukost
leker lite, gör mat, lägger barnet för att sova lunch
och ist för att göra allt jag borde göra
lägger jag mig i sängen rakt upp-och-ner och stirrar i taket
och eftermiddagarna ser likadana ut
för att jag orkar inte se allt jag borde göra, som jag behöver göra..
jag önskar att jag orkade bita ihop fortfarande
men nu känns det bara som att jag sakta men säkert bryter ihop.

hjärnan går ständigt på högvarv, sova vet jag snart inte vad det är längre.
jag orkar helt enkelt snart inte..

hope you have a good one..

Påhitt
Skrivare: Anonym

Det finns hjälp att få, samtalshjälp och medicin som du kan få hjälp att sova av, så du kan ladda om batterierna! Sitter/har suttit i liknande sits psykiskt. Det hjälper mycket bara att få hjälp att sova.. Prata med VC så kan de remittera till närvården.

2010-10-09 Klockan 16:04:34

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: