If that wasn't a slap in the face, i don't know what is.

Skrivit den 2010-10-09 , klockan 00:21:13
A little heads-up would have been nice

nej, jag har ju inte haft sånna känslor för dig,
är ju därför jag sagt att jag saknar dig,
näst intill varje dag de senaste, ja, 3 månaderna?
plus allt annat..
men de är väl jag som är knäpp och trott att du förstått
knäpp som trodde, INBILLADE mig att det kanske, kanske fanns något ömsesidigt

hjärnan stannade helt ikväll
och jag vet inte varför
men tårarna har runnit non-stop
eller jo varför vet jag väl men ja..

GREAT!
skulle behöva prata med M men bara mobilsvar där..

det är kaos i min hjärna.
nån sömn måste jag också få till inatt
försöka var ordet som skulle in där emellan..

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: