Kväll

Skrivit den 2010-10-09 , klockan 20:25:16
Ja då var det kväll igen..

Det tog mycket på krafterna men jag har städat lite iaf..
nu är det "bara" köket kvar
och tvätten ska vikas..
men har iaf plockat undan, dragit av golven
och gjort middag till amanda
är inte alls på humör för att äta så jag låter bli..

vet inte riktigt var allt kom ifrån,
har väl smugit sig på nu under de senaste 5-6 veckorna
men det har som funnits ett ljus nånstans där i tunneln
någonting som fått mig att le en aning
och då det försvann så försvann som allt med det..
men de var som dömt att hända nån gång nu ändå


ett litet svar till den anonyma kommentaren på föregående inlägg:
jag kan inte äta några som helst sömntabletter om det var det du tänkte på.
amanda vaknar fortf vissa nätter. och av tidigare erfarenhet så blir man(jag iaf) helt körd i huvudet om man inte får sova minst 8 timmar i stäck efter att ha tagit en sömntablett så det är inget alternativ..


nu ska jag lägga mig i sängen och stirra upp i taket tills hjärnan stänger av
eller iaf tills Sofia kommer hit en sväng lite senare.
Jag försöker att strida mot känslan
Men den är rädd och den spelar ett spel nu
Jag får för mig att jag kan va kvar men vet inte hur
Jag vill inte spara min längtan
Jag har tänkt men aldrig fått tala
Så feg att jag viskar, du hör säkert ingenting alls

Påhitt
Skrivare: Sofia

Hoppas verkligen att du lyckades somna tidigt!

Jag ringer dig imorgon! Och vill du något innan solen går upp så har du mitt nummer! <3

2010-10-10 Klockan 03:20:17
Blogg http://sofiaengman.webblogg.se/
Skrivare: My

va duktig du har varit :) se du kan å orkar!

Vi kanske kan försöka träffas något i veckan med barnen om du orkar å vill :) Sköt om dig :)

2010-10-10 Klockan 09:15:52
Blogg http://myemeliemichelle.blogg.se/

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: