passande? Nej!

Skrivit den 2010-10-11 , klockan 07:02:01
svårt att somna inatt,
efter många om och men lyckades jag
men insåg då jag vaknade av klockan ~2h senare av frossa, feber och halsont
att dagen var som förstörd..
den har legat och pyrt ett tag förkylningen
men beslutsam att jobba som jag var idag för att komma ut bland folk
insåg jag svimfärdig och allmänt väck i bollen halvvägs till dagis att nej, detta går inte..
lämnade hursomhelst av amanda på dagis
och insåg att telefonen inte hade kommit med hemifrån..
det var nu morgonen blev jobbig
då var det bara att sätta sig på cykeln (som tur var stod den vid dagis) i en jobbig stress hem
för att sedan ringa både bemanningen och centrum och meddela mig sjuk..
så nu sitter jag här, iproppad en del alvedon, ett glas nyponsoppa och en cvitamin.
när jag vilat en stund blir de en kopp honungste och nån macka.
vila lite ytterligare för att hämta vilden från dagis
pratade självklart med dagispersonalen då jag kom fram
och hon tyckte de var en bra ide att lämna amanda ett par timmar ändå
då jag ändå gått hela vägen dit. så jag fick gå hem och vila lite och bli frisk
tack för det!
åter till vilan, för dehär går jag inte med på

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: