Ja, det var det

Skrivit den 2010-09-21 , klockan 10:58:01
nu är det 4 år till nästa val
och jag smålängtar redan!
att SD kom med i riksdagen var för mig inget oväntat

att det inte blev regeringsskifte var faktiskt en större förvåning.
men men, folket har lixom talat och det är bara att bita ihop.
jag sitter och kollar i ellos och funderar på om jag skulle beställa mig några bastunikor,
jobbkläder helt enkelt.
lär nog bli så.
har ju ett gäng leggings påväg redan:)

har fått jobb nu också 6 dagar i rad och sen en ledig dag
och sen jobb 2 dagar till.
så jag känner mig lugn,
ekonomin kommer att gå ihop även i november månad! PUH!

nu så ska jag fortsätta min städning jag påbörjade igår.
kvar att göra är:
*damma
*torka golv
*organisera och torka ur i köksskåpen

mer lär jag inte hinna med idag
eftersom 2 av mina köksskåp är kaos :D

nej.
hade a good one :)

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: