ny vagn eller lagning?

Skrivit den 2010-09-14 , klockan 19:14:43
ja.. en vajer har gått av i vagnen idag...
då är frågan vad det kostar eller om det ens går att laga..
måste åka ner på BP nått efter helgen..
eller om ja skulle köpa en ny vagn..
är så sjukt jävla nöjd me denhär vagnen så isf vill jag inte byta
utan ja vill ha en likadan ny..
överdrivet dyr var den väl inte
men den tänkta resan till kalmar måste definitivt ställas in isf..
känns som att ja hade vela göra roligare saker för dessa pengar..!
skulle behövt en vinterjacka också,
men jag får gå me min gamla iår igen.
om jag nu ens kommer i den
annars kanske ja hittar nått på nån rea sådär i januari/februari.
åh så less jag blev nu.
kvällen kommer inte sluta så jävla okej heller
ja... ne.. de blev en sån där kväll ikväll..
nu sätter ja igång lite lw och ställer mig på min balkong i regnet..
HÖRS

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: