Trött i knoppen

Skrivit den 2010-09-28 , klockan 22:31:46
pigg i kroppen!
en dag fylld med bus, bus och lite mer bus
och lite gnabbandes på sidan av :P
dom har varit små stjärnor idag de små sjuka trollen <3
på eftermiddagen mitt i all trötthet så småbråkade dom lite över leksaker
det slutade med att vi satt i soffan och åt lite banan och drack en smoothie
sen var de full fart igen :D
det är kul att kunna hjälpas åt
och sen att barnen leker så bra ihop är ju gudomligt :D

nej..
jag behöver verkligen städa också
ska ta tag i undanplockning och sortering av tvätt då jag även har tvättdag imorrn.
ska damma och gå ut med skräp.
så imorrn behöver jag bara dammsuga och torka golv.(och tvätta ofc)
känner mig smått som superwoman, bara så ni vet :P

sov så gott folket!

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: