buss

Skrivit den 2011-04-29 , klockan 14:57:03
sitter på bussen nu, sedan 4 timmar tillbaka..
börjar bli smått less måste jag säga..
extra breda skinnsäten och allt benutrymme i världen kan inte döva irritationen..
4 timmar då hade jag och sanna nästan precis kommit in i sthlm förra helgen...
sinnessjut långtsamt med buss...
sen är dte ju mysigae att åka bil med.
och är man 2 blire ju lika dyrt/billigt tur och retur..
ja, bara bra grejjer med bil!
körkortet skja börjas med snarast!
kommer fram vid 4 då blir det till att fylla på accesskortet och ta mig ut till midsommarkransen
och lapa lite sol innan tobbe och mogge kommer hem
hoppas på att det är så fint väder som här ute på vischan inne i  sthlm
jag är nöjd med  dagen, sov de första två timmarna i bussen
och åt sedan min medtagna kycklingsallad, med HÄNDERNA..
tro ni inte ja glömde en gaffel?
klantigt men de gick väl ändå, så hungrig va ja inte,
var bara lite hungerillamående så de behövdes inte så mycket direkt :)
nej.. musiken går hög i lurarna
tackar gud för spotify och min iphone!
eftersom internet på bussen inte verkar fungera så då kör jag som vanligt med min iphone som modem :P
lite slösurfning på dehär så är jag niog snart framme:)

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: