...

Skrivit den 2011-04-27 , klockan 21:48:18
jag skulle bli dumförklarad,
idioförklarad rent ut sagt
om jag skrev vad jag kände just nu..
jag är gladast i världen att jag har någon att pratat med om allt
alexandra, du är verkligen bäst i hela världen!
även om jag tror att folk skulle tycka att vi var dumma i huvudet
så vet jag att vi inte är det, vi är människor
sköra om nått men vi är faktiskt bara människor
inga superhjälltar med alla krafter i världen
vi är personer med fasader högre än kinamuren
och som lägger för mycket energi på att focusera på att den inte ska falla samman
för vad är vi då?
utelämnade för hela världen att se
skratta åt, inspektera..
dom skulle vilja peta i våra hjärnor för att se om det är fel någonstans
om någonting som är felkopplat..
så vi fortsätter hålla upp denna fasad
i hopp om att ingen ska behöva se sanningen
"ta en dag i taget"
(men när man hatar varje dag är det lite svårt)


Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: