puh.. fan för alla måsten...

Skrivit den 2011-04-28 , klockan 18:19:48
efter att nyss ha lagt en supertrött lilltjej
borde jag verkligen ta tag i allt som behöver göras till imorrn
men jag orkar fan inte. jag orkar ingenting numera
alla måsten tar kål på mig
skulle behöva laga massa mat så att det finns till lunch och middag imorgon
behöver städa.. iaf plocka undan.
men usch vad det tar emot
vad gör man då man inte orkar längre?
då man grävt ur hela kroppen på all energi man kan hitta?
någon som  har några förslag?
hoppas på att helgen rebootar mig lite smått
jag behöver ta det lugnt och inte tänka alls
jag skulle nog framförallt behöva sova en hel natt..
känns som om jag kan räkna dom nätterna på händer och fötter de senaste 2 åren..
kroppen börjar säga ifrån på riktigt nu,
precis som förrut..
jag kan inte somna, för att jag blir inte trött,
det är omöjligt att somna..
på sin höjd blir det väl 3-4 timmar sömn sammanlagt per natt
och trots att jag  faktiskt försöker så kan jag inte somna på dagen ändå,
jag är pigg i hjärnan-slut i kroppen
jag känner hunger på sin höjd 1 gång om dagen
och det resulterar i att jag blir mätt medan jag lagar
och tvingar i mig trots att jag mår illa efteråt..
utebliven sömn+utebliven hungerskänsla+vårdepp= jag just nu, helt orkelös..
jag känner mig värd en paus från livet,
2 dagar kan göra skillnad, eller inte alls.. det återstår att se helt enkelt..
jag ser iaf fram emot en helg med T
ser fram emot ett soligt stockholm och frukt på hötorgstrappan
jag längtar

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: