...

Skrivit den 2011-10-17 , klockan 10:52:25
Ur Sanna Lundells Blogg:
" De passar på så fort man dyker in i datorn en stund. Barnen alltså. Inom loppet av ett skrivet mail har de "möblerat" om hela vardagsrummet.

Och jag blir gaaaaaalen. Vissa dagar känner jag hopplösheten så hårt när tingen i kring mig flyttas om. Mår dåligt av stökighet. Och det går så fort. Från fint till kaos här hemma. Ordnade skor på rad blir en oformlig hög på en eftermiddag.

Detta arrangerande, diskande, tvättande och vikande tar ju aldrig slut. Och det är jag helt fine med för det mesta. Älskar det till och med. Men så kommer dagarna när man känner sig som en neurotisk bitch, en sån där skör författare som bara vill bli lämnad i fred och vanka runt i egna tankar utan att ständigt bli avbruten ev något jävla praktiskt som måste årgärdas. Ett överfullt badkar, en bajsig rumpa att torka, en kladdig mun, en svald vigselring"

 

Ja. ibland är det bara skönt att läsa sånt man kan relatera till.
Jag är trött och skulle behöva byta ut några batterier..


Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: