det blir allt mer sällan

Skrivit den 2012-01-27 , klockan 22:09:18
sånt som händer.
men med jämna mellanrum skriver jag då:P
det är ff en kamp me läggningen m manda,
nätterna är ändå värst,
hon är uppe allt från 2-22 ggr/natt (oftast mest mellan 12-17ggr..)
och för att inte tala om trotsen..
om närmare 1,5 månad blir min tjej 3 år.
helt vansinnigt!
hon är så stor, envis, egen och glad
tänk att jag har fått just detta busfrö!
många kvällar/nätter vill jag hoppa från balkongen,
låsa in mig på toaletten, ge efter gällande ALLT..
men nej,
jag står å mig och spelar lite stark ist
jag får för mig att det blir bättre på längre sikt.
jobbet flyter på,
trivs ff om fisken i vattnet
överväger att plugga lite på distans på sidan om,
vill ju läsa till usk såsmåningom, ev tom ssk..
men det blir en senare fråga,
jag är ju ung, är ju inte ens 25 fyllda:P
nej, nu ska jag försöka sova lite.
Have a good one!
Foto: Babbi.se

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: