problem.. (varning för klagomål)

Skrivit den 2012-07-05 , klockan 15:36:00
ja, det är fan bara problem..
är det inte amanda så är det jag.
sist jag skrev så var det allt dehär med amandas sömn..
det har nu lös sig efter många om och men..
medicin och nu så sover hon hela nätterna utan "hjälpmedel".

sedan den 29 Feb har jag haft proboem.. med knöl i nacke, yrsel, illamående(till följd av yrsel)
ont i  leder, muskelsvaghet och svullna föter och händer..
Träffat läkare som inte gjort sitt jobb(enligt mig)
tagit prover och "allt ser bra ut"
Varit på akupunktur, som inte hjälpt.
varit hos sjukgymnast som konstaterat att knölen i nacken inte är en muskelknut
läkare har konstaterat att det inte är en lymfkörtel
 
konstaterat är att jag har muskelsvaghet och ont i mina leder.
vad är gjort åt detta?
för en månad sedan fick jag en smärtstillande tablett som skulle "trappas upp" och kunde ta 2v-2mån att verka.
har någon läkare hört av som om hur/när jag ska trappa upp dosen? nej!
har någon hört av sig om några provresultat när det gäller reumatismen? Nej!
jag är så jävla less på att jaga folk!
Tg nästan 2 mån innan jag ens hörde ett knyst från en sjukgynast(då efter påtryckning från både mig och mamma)
 
vissa dagar är värre än andra,
nu har det varit "reativt" bra i några veckor,
med det menar jag att jag inte haft s ont så jag velat gråta vid varje steg jag tagit
eller haft så ont i händerna att jag trott att dom ska gå av då jag lyfter upp ett  mjölkpaket..
senaste 3 dagarna har varit värre..
spytt av yrsel och helst av allt bara kapat av mig benen och armarna helt och hållet...

nej jag är bara less och behövde skriva av mig lite..
förlåt om allt låter lite osammanhängande..