Bilder..

Skrivit den 2012-09-27 , klockan 03:18:26
Åh, satt och kollade igenom mina mobiltelefon på fb...
Och fick upp bilden på knölen jag la upp 29feb..
Det var dagen m stort D..
Dagen då smärtan kom och inte vill försvinna..
Jag är så förbannat less just idag..
Eller Ne nu ljög jag.. Jag är less alla dagar...
Mina fötter är svullna som fotbollar.. Okej som handbollar men ändå..
Dom gör äckligt ont.. Och händerna.. Ja dom ser ut som prinskorvar, iaf fingrarna..
Funderar på om man skulle ringa VC och fråga nån om nå vätskedrivande? För det måste ju vara det som samlas i händerna och fötterna?
Det måste väl bidra till viss värk?
Eller måste och måste.. Det kanske gör det..
Det är värt ett försök iaf..
Får jag bara ha lite mindre ont skulle jag ju ev kunna sova
Och ev kunna jobba...
Jobba.. Det är mitt stora mål just nu.
Jag vill jobba!
Jag saknar mitt jobb, mina kollegor..
Jag känner mig instängd och otillräcklig(are?)
Kan ju som inte göra mycket hemma heller,
är trött jämt, ont jämt..
Det är dagar sm jag måste försöka städa men dom är få..
Tanken på att tvätta får mig att må illa, jag går helst inte i trappor.
Ännu mindre Me en massa extra tyngd i form av blöta/torra kläder..
Usch..

Nej nu har jag fått klaga av mig lite,
Nu återgår jag väl till sängläge igen och lite mer vridande i sängen..
Awesome.. Tur jag är hemma själv Morén.. Då kan jag focusera på vila imorrn och lite små plock och försök till att städa"ordentligt" på fredag..

Påhitt
Skrivare: Emma

Jag har blivit diagnosticerad med reumatism. Har haft sjukdomen sedan jag var 18 men sen bröt ut ordentligt då jag var 27 år och just hade gått igenom min sons förlossning. Var många läkarbesök innan jag fick rätt diagnos och hjälp. Stå på dig, ingen ska behöva gå runt och ha ont utan att veta varför och få hjälp. Jag kan inte direkt påstå att jag hoppade högt av glädje då jag fick min diagnos på en kronisk sjukdom men kände ändå en slags lättnad över att få ett namn på skiten. Det var inget jag inbillade mig, jag var sjuk på riktigt. Å det var bara att acceptera. Jag vet ju inte hur det känns för just dig men att leva med ständig smärta som hindrar en i det vardagliga livet vet jag hur det är. Hoppas du får hjälp och svar på vad som är fel.

2012-09-27 Klockan 07:34:59
Blogg http://eko.blogg.se

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: