Min lilla tjej<3

Skrivit den 2012-09-18 , klockan 03:46:52
Hon blir så stor.
Hon växer och utvecklas för varje dag.
Man märker så mycket att hon blir större.
Bara den senaste månaden har det hänt så mycket!

Idag då vi kom hem gick hon in på sitt rum, jag ropade från köket och frågade vad hon gjorde, till svar fick jag "jag städar mamma"
Dom orden har jag aldrig hört ifrån hennes rum;)
Ibland kan hon stå inne på toaletten och torka av väggarna i duschen och säga att hon städar.
Men bara en sån sak att hon "tar tag i sitt rum" värmer;)
Hon har innan varit väldigt emot att städa, "nej-det-får-du-göra-inställning".
Hon har en humor, hennes skratt kan få mig att helt glömma att jag har ont.
Idag busade jag med henne lyfte upp och snurrade/vippade henne jag var så inne i vår lek att jag inte tänkte mig för..
Det hela slutade med att jag skrek lite och satt mig och höll tillbaka tårarna..

Jag saknar att kunna leka med henne, busa och snurra.. Flyga flygplan och krypa runt på golvet och låtsas vara ett lejon, eller en häst som hon kan rida på...
Jag tycker synd om henne, jag får ångest och gråter en hel del..

Jag älskar att hon har sån empati..
Även om jag inte skriker till, fäller tårar osv om jag glömmer bort mig i vår lek så är det som att hon vet.. Rätt va de är kommer hon och kramar om en, frågar om hon ska blåsa och säger "mamma de gå stax öve"
Då ler man. Vad ska man annars göra?
Ja, tårarna av lycka vill gärna krypa fram med, hon har ett sånt vackert sätt lillis<3

Hon är det finaste jag har..
Jag vill ge henne allt i världen och lite till..
Jag vill ta henne till den där förbannade månen hon pratar om hela tiden är hon gungar;)
"jag ska gunga jättehögt mamma, ända upp till himmlen. Jag ska gunga ända dit upp mamma, ända upp till månen"
Jag skrattar nästan lite då jag tänker på det<3

Alla dagar med trots, alla timmar med tjaffs.
En bra dag, morgon, kväll gör allt värt det.
Hon är det vackraste jag vet!
Hon är så envis att jag ibland vill skratta för jag ser så mycket av mig i henne!

Nej nu ska jag ta mina "trasiga axlar" och sova lite sittandes i soffan, sängläge var inget alternativ för någon sömn inatt så vi får väl hoppas på nån timme i sittande läge.

Sov så gott!

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: