Trött..(ego-trip?)

Skrivit den 2012-09-14 , klockan 00:27:00
Idag är jag trött på att vara trött..
Trött på att sakna mitt jobb så att det gör ont..
Arbetskollegor, vänner, gamlingarna, luncherna, skratten...</3
Trött på tanken av att när jag väl kan börja jobba igen så har jag inget schema att gå på utan tillbaka till timarbete..
Trött på att inte kunna göra saker m Amanda som jag vill.. Utan att allt ska kretsa kring "har jag tillräckligt med energi idag så att jag kan gå ut och leka lite med Amanda och så att jag klarar av att ha cp-ont resten av dagen/kvällen/natten..."
Känner att inte mycket är värt nånting just nu..
Jag älskar Amanda mest i hela världen och vill ge henne den och en liten del av månen också..
Jag är trött på att inte veta vad som är fel med mig..
Jag är trött på detta eviga tjat om att jag måste gå på vårdcentralen där det enda dom gör är att konstatera att jag har ont, tar några prover som ine visar nånting och sen bara skiter i allt tills jag kommer tillbaka nästa gång och sen samma veva om och om och OM IGEN!
Nej jag är fan trött på allt...
 
Jag är tacksam över min familj. Allt stöd, all hjälp..
Jag är tacksam att jag har en sambo som inte lämnat mig än...
Jag Är tacksam över Alla underbara vänner och kollegor.
 

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: