tomt.

Skrivit den 2013-02-22 , klockan 09:30:00
det är rätt tomt här. jag har inte så mycket att skriva.
dagarna går långsamt här hemma.
amanda är på dagis mån-fred så att jag får vila men jag är lika trött för det..
värken är densamma fast värre..
tid för kortisonbehandling under 3 veckor i mars
och tid för skallröntgen i mars..
Dagarna närmar sig m stormsteg till ettårsdagen.
hur mycket det nu är att fira..

Amanda växer, ja hon växer så det knakar!
hon blir mer och mer en egenindivid..
lik sin mor är hon ju så hon är ju envis till tusen.
varje morgon kommer hon in till mig vid 6 och säger att vi måste skynda oss så vi inte missar frukosten på dagis.
det behövs ju såklart inte eftersom hon börjar dagis klockan 8.
så hon går och sätter sig framför en film och kommer tillbaka då hon hör väckarklockan
och säger "okej mamma, nu måste du faktiskt kliva upp".

det är mycket bråk och tjaffs, men det hör väl till antar jag?
hon är en så fantastisk liten person.
Nu är det mycket tjat om sommaren från henne.
"jag vill inte ha kallt och snö mamma, jag vill ha sol och varmt"
"Neeeeej, nu kommer de mer snö, jag vill inte"
"när det blir varmt och sommar då ska vi tälta på sanden.
kanske nån kan följa med oss? kanske V eller kanske M.
eller jag vet, alla kan följa me oss.
så kan vi tälta å grilla å bada å fiska kanske?"

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: